(+48) 22 846 24 65 biuro@contentowcy.pl

SEO, SXO i pozycjonowanie

Jak Kuba Google tak Google Kubie – każdy chce być na pierwszej stronie, ale nie każdy zasługuje na to, aby tam być.

Strona czy sklep internetowy muszą na to zasłużyć dostosowując się do standardów publikacji treści w internecie.

Nasze usługi pozycjonowania i SEO mają na celu poprawienie widoczności strony www w wynikach wyszukiwania i zwiększenie na niej wartościowego ruchu poprzez odpowiedni dobór treści oraz optymalizację on-page SEO.

Naturalnie, że naturalnie – bez pestycydów i ryzyka nałożenia kary przez Google.

Synergia SEO + SXO + CRO – siła, która przenosi do góry 🙂

heart

UX + SEO = SXO

Typowy scenariusz po optymalizacji

Tworzymy wartościowe treści (content marketing) i optymalizujemy je dla wyszukiwarek (SEO), które zaczynają wyświetlać stronę na coraz wyższych pozycjach. Optymalizujemy również doświadczenie użytkownika podczas samego wyszukiwania (SXO, UX), co sprawia że wyraźnie zwiększa się ruch na stronie. Użytkownik, który odwiedza dobrze zaprojektowaną i zbudowaną witrynę (UX) spędza na niej czas z przyjemnością i tym chętniej zmienia status z Odwiedzającego na Kupującego czy też konsumenta lub stałego odbiorcę (CRO).

arrow alt circle down

chess king chess queen

Content is king, SEO to królowa

“W XXI w. większość populacji poszukuje produktów, usług i informacji głównie za pośrednictwem internetu i tym samym przeglądarek. Podstawowe pytanie nie brzmi nawet czy masz stronę (bo powinieneś jeśli chcesz w ogóle przetrwać w długofalowej perspektywie na rynku), ale raczej czy publikujesz treści atrakcyjne i chętnie wyszukiwane przez użytkowników, oraz czy są one przyjazne dla wyszukiwarek.”

Googoole Bot

Algorytm wyszukiwarki, Google 🙂

Co wpływa na pozycjonowanie?

Dobór odpowiednich fraz kluczowych + wartościowe dla użytkownika treści + przygotowanie treści do publikacji w internecie zgodnie z SEO + zdrowa infrastruktura i budowa samej witryny = dobre pozycjonowanie w wyszukiwarkach i w świadomości odbiorców.

arrow alt circle down

Główne obszary
optymalizacji SEO

On-page SEO

On-page SEO to optymalizacja treści i kodu strony. Wszystkie zmiany optymalizacyjne mogą zostać implementowane przez właściciela witryny lub osoby trzecie, ponieważ dotyczą zasobów, do których właściciel strony ma zawsze dostęp.

Co należy wziąć pod uwagę przy optymalizacji SEO “na stronie”?

  • user-friendly content
  • zduplikowane treści
  • keyword stuffing
  • znaczniki meta
  • meta description
  • znaczniki nagłówków tekstowych
  • SEO title
  • optymalizacja zdjęć i wideo
  • znacznik alt tag
  • przyjazne adresy url
  • linkowanie wewnętrzne
Off-page SEO

Czynniki off-page SEO są zazwyczaj poza możliwością kontroli ze strony właściciela i wymagają odwołania się do zewnętrznych zasobów, które nie należą do zainteresowanego. Off-page SEO to m in. backlinking, czyli umieszczania linków kierujących do swojej strony na innych, powiązanych tematycznie i wartościowych witrynach, oraz pozostałe czynniki zewnętrzne wpływające na SEO.

Co należy wziąć pod uwagę przy optymalizacji SEO “na stronie”?

  • jakość i ilość linkujących domen
  • jakość i ilość linkujących stron
  • adekwatność linkujących domen i stron
  • profil linków zewnętrznych
  • linki do-follow oraz no-follow
  • teksty w anchorach linków
  • linkowanie z social media 
Local SEO

Co ma największe znaczenie?

wordpress

Technologia (CMS)

Wybór odpowiedniego CMS, czyli systemu zarządzania treścią to pierwszy i kluczowy krok w kierunku budowania zdrowej strony. WordPress to platforma szczególnie przyjazna SEO ze względu na dobrą komunikację z wyszukiwarkami i jednocześnie najpopularniejsza na świecie. Dzięki prostemu panelowi zarządzania treścią na stronie jest też łatwa w obsłudze nawet dla niedoświadczonego użytkownika .

th menu

Content

Aktualny, jakościowy i merytoryczny content zwiększy ruch na Twojej stronie oraz popularność Twojego serwisu i sprawi, że odwiedzający będą chcieli zostać tu na dłużej. Content jest jak dla ruchy tym czym woda dla młyna. 

code

Struktura strony

Wyszukiwarki preferują strony, które zawierają odpowiednie dla nich znaczniki ułatwiające skanowanie strony i są zbudowane zgodnie ze standardami tworzenia i publikowania w sieci – W3C. Budowane czytelnie dla botów strony rankingują wyżej i są lepiej widoczne dla użytkowników.

flash

Publikacja contentu

Optymalizowanie treści na stronie (SEO) to szereg czynności związanych z przygotowaniem treści do publikacji w internecie – działające linki, odpowiednio podpisane i przygotowane pliki, w tym zdjęciowe i wideo, przyjazne url-e, optymalizacja SXO z meta description to tylko niektóre z optymalizacji dla wyszukiwarek.  

eye

Design (RWD) i mobile first

Strona responsywna (RWD) to taka, która dostosowuje zawartość do urządzenia na którym jest wyświetlana. Zapewnia poprawne wyświetlanie na urządzeniach mobilnych. SEO-design to również lekka architektura kodu samej strony, zoptymalizowane treści wizualne i inne..

link

Linkowanie

Wewnętrzne linkowanie to integrowanie oddzielnych elementów strony w jeden spójny ekosystem poprzez sieć połączeń między nimi – pozwala użytkownikom i botom płynnie wędrować po stronie. Warto również zadbać o przekierowania pękniętych linków i upewnić się czy nasza domena jest linkowana z zaufanych źródeł. 

Pomyśl o przyszłości –
bądź trendy z Google

Mobile index first

W rankingu Google indeksowanie mobilne stało się ważniejsze od indeksowania PC. Responsywny layout to żadna nowość, natomiast faworyzowanie stron dostosowanych do urządzeń mobilnych a dopiero potem do urządzeń stacjonarnych stało się faktem.

Wyszukiwanie głosowe

Wyszukiwanie dotyczy również wyszukiwania głosowego i asystentów głosowych wraz z wpisanymi frazami lub słowami kluczowymi. Uwzględnione w działaniach marketingowych, z pewnością przyniesie wymierne korzyści już dziś albo w bardzo bliskiej przyszłości.

Wyszukiwanie lokalne

Ponad 95% użytkowników przeprowadza lokalne wyszukiwanie na urządzeniach mobilnych. Dzięki rosnącemu wykorzystaniu urządzeń mobilnych wyszukiwanie lokalne rośnie na znaczeniu.

Bezpośrednia odpowiedź Google

Google zaczął optymalizować wyniki wyszukiwania za pomocą wykresu wiedzy i wyświetla bezpośrednią odpowiedź na zapytanie na tak zwanej “pozycji zero” (ang. Zero Position), czyli ponad pierwszym miejscem w SERP.

Treści video

newspaper projector message chat girl woman basket magnifier search loupe web diamond settings gear letter mail lamp purse wallet bomb heart book planchette task folder market shop Exclamation Triangle Check code