(+48) 22 846 24 65 biuro@contentowcy.pl

E-mail marketing jest popularny ponieważ jest skuteczny i opłacalny

E-mail ma 3 razy większą siłę sprzedaży niż social media. Za to umieszczenie przycisków społecznościowych w wiadomościach e-mail zwiększa CRT (ilość przejść na stronę) o 150%. Nie wymaga znacznych nakładów finansowych, ma bardzo dobrą stopę zwrotu (ROI).

Ponad 70% decyzji zakupowych z urządzeń mobilnych zostało podjętych pod wpływem kampanii e-mailingowej a ponad 90% użytkowników sprawdza swoją skrzynkę mejlową przynajmniej raz dziennie (pomijając automatyczne synchronizacje).

E-mail marketing jest idealnym narzędziem do cyklicznie powtarzanych i jednorazowych kampanii promocyjnych jak np. newsletter z informacją o nowych produktach, publikacjach, rabatach, eventach czy też darmowych materiałach do pobrania itp.

Złożenie życzeń urodzinowych Użytkownikowi (jeśli znamy oczywiście datę urodzin) będzie dla niego z pewnością miłym zaskoczeniem, zwłaszcza jeśli będzie połączone z rabatem 🙂

Wiedziałeś, że współczynnik otwarcia e-maili jest wyraźnie niższy w weekend niż w tygodniu?

Wiemy jak robić e-mail kampanię na miarę Napoleona! 🙂 – kliknij w poniższy przycisk jeśli chcesz o tym z nami porozmawiać.

Jak wygląda przebieg kampanii i współpraca?

  1. Jasno określamy cel kampanii e-mail.
  2. Planujemy strategię i tworzymy content.
  3. Rozpoczynamy kampanię po testach.
  4. Gromadzimy dane z ruch na stronie i analizujemy efektywność (KPI)
  5. Raportujemy i optymalizujemy kampanię zwrotnie.

Co daje e-mail marketing?

Oszczędność

Email marketing generuje niskie koszty oraz dużą stopę zwrotu z inwestycji (ang. ROI)

Zasięg

E-mail marketing pozwala tanio dotrzeć z komunikatem firmy do nieograniczonej liczby odbiorców i potencjalnych klientów.

Szybkość

Po ustaleniu celu i strategi kampanii jej realizacja trwa bardzo krótko.

Elastyczność

E-mail marketing pozwala na skuteczne dostosowanie komunikatu i działań do celu jaki ma służy. Nie zawsze musi mieć charakter sprzedażowy, może mieć również prestiżowy.

Zgodność z RODO

Po wejściu w życie RODO mogłoby się wydawać, że życie w digital marketingu będzie cięższe. RODO utrudniło działania jedynie nieuczciwym firmom i spamerom – Ty i Twoi subskrybenci możecie spać spokojnie.

Skuteczność

E-mail marketing jest jednym z najskuteczniejszych kanałów w obszarze generowania ruchu na stronie www oraz konwertowania odwiedzającego w kupującego. 

Opłacalność

Bardzo wysoki procent zwrotu z inwestycji (ang. ROI) – aż 66% osób korzystających z e-mail marketingu uważa go za formę reklamy z doskonałym lub bardzo dobrym wskaźnikiem zwrotu z inwestycji.

Personalizacja

Dostęp do Big Data i ich analiza pozwalają dokładnie spersonalizować i stargetować komunikat dla konkretnej grupy odbiorców, którymi jesteś zainteresowany. Treść kampanii mailingowych staje się „szyta na miarę” i dostosowana do indywidualnych potrzeb użytkownika.

Budowanie relacji

E-mail marketing pomaga w budowaniu trwałych relacji marka-Klient, szczególnie jeśli treści e-maila jest wartościowa, dostosowana do odbiorcy i regularnie wysyłana.

Mierzalne dane

Odbiorca naszego maila, reaguje na niego w określony sposób. Analiza behawioralna zwrotnego ruchu na stronie daje wgląd w zachowanie odbiorców oraz ich interakcje z witryną a także pozwala oszacować skuteczność kampanii.

Skalowalność

Możliwość dowolnego zwiększania liczby odbiorców kampanii mailingowej

Automatyzacja

Narzędzia do wysyłki kampanii mailingowych pozwalają m.in. na automatyzację procesów związanych z segmentacją odbiorców, przydzielaniem ich do konkretnych wysyłek z odpowiednimi treściami. Obniża to koszt obsługi kampanii lub generuje dodatkowy czas na realizację innych zadań.

newspaper projector message chat girl woman basket magnifier search loupe web diamond settings gear letter mail lamp purse wallet bomb heart book planchette task folder market shop Exclamation Triangle Check code