(+48) 22 846 24 65 biuro@contentowcy.pl

King Cont czyli content is king

“Wartościowy content jest kluczowy dla zajęcia wysokich pozycji w wyszukiwarce Google.”

-Matt Cutts

Head of Webspam, Google Inc.

Treść serwisu to obecnie najważniejszy czynnik rankingowy Google i innych wyszukiwarek a prawdziwy marketing treści to wyzwanie wykraczające dalece poza zwykłe pisanie i publikowanie. Unikalny dla użytkownika i przyjazny dla wyszukiwarek content – podobnie jak zdrowa, wartościowa i urozmaicona dieta – przynosi korzyści w postaci zadowolenia odbiorców, wysokiego pozycjonowania, ruchu, konwersji, wzrostu rozpoznawalności itp.

Prawie 80% klientów czuje specyficzną więź do marki, która promuje swój wizerunek czy też produkt użytecznym contentem oraz wartością dodaną gratis i pro bono (jak np. dodatkowe porady lub film producenta na temat tego jak jeździć ekonomicznie autem).

Takie działania promocyjne budują profesjonalny wizerunek i pozytywny odbiór w środowisku nie tylko digital. Treść jest podstawowym narzędziem pozycjonowania co tłumaczy wyjątkowo wysokie nakłady finansowe na tą formę marketingu i rezultaty jakie przynosi.

%

konsumentów woli zapoznać się z firmą i jej produktami za pośrednictwem unikalnego contentu niż narzucających się reklam produktowych.

%

tańszy jest content marketing w porównaniu z tradycyjnym i przynosi 3 razy większe zyski.

%

osób zajmujących się sprzedażą B2C stawia głównie na content marketing w budowaniu rozpoznawalności i pozycjonowaniu

Co to jest content marketing?

Marketing treści to konsekwentne tworzenie, publikowanie i dystrybucja treści użytecznych dla docelowego audytorium. Jakość publikacji jest tym co kształtuje relację użytkownik – wyszukiwarka – firma i ma bezpośredni wpływ na wizerunek, popularność i sprzedaż.

Co to jest dobry content?

Treści o wysokiej jakości i angażujące użytkownika mają kilka cech wspólnych – są: użyteczne i wartościowe oraz / lub rozrywkowe, zabawne, dobrze opowiedziane, autentyczne.

Frazy kluczowe

Główne i poboczne frazy kluczowe ukazują na jakie tematy warto zwrócić uwagę ze względu na ich popularność, czyli liczbę wyszukiwań w danym czasie. Analiza fraz kluczowych to podstawowy krok poprzedzający tworzenie artykuły w celu jego pozycjonowania.

Typy contentu

Wpisy na blogu, e-maile, webinary, wpisy na social media, e-books, white papers, filmy video, infografiki, artykuły, prezentacje, animacje, podcasty, case study, przewodniki i inne.

Traf z przekazem w sedno.
Zaangażuj emocje.

newspaper projector message chat girl woman basket magnifier search loupe web diamond settings gear letter mail lamp purse wallet bomb heart book planchette task folder market shop Exclamation Triangle Check code